1 Mart 2009 Pazar

Papatyam Dizisi: "Gülşen"



Lütfü’nün karısı… Geleneksel bir kadındır. Kayınpederi Necati’nin yalnız yaşadığı üç-beş yıl boyunca her işini o yapmıştır. Bu yüzden aynı evde oturmak artık onun canına tak etmiştir. Eğitimli ve meslek sahibi olmadığı için pek çok şeyi kocasının değiştirmesini bekler.

İki çocukları vardır; YİĞİT ve GONCA… Hayat Gülşen için çok sıkıcıdır. Kayınpederinin evlenmesini ve bu suretle ayrı eve çıkmak istemektedir. Onun yapmak istediği herşeyi hiç haketmemesine rağmen Fulya yapmaktadır. Yemekleri yapan odur ama hayatını yaşayan Fulya’dır. Bu da onu sinir etmektedir.


2 yorum:

  1. gülşen sen çok iyisin ben her salı papatyamı izliyorum

    YanıtlaSil
  2. gülsenim ben sana bayılıyorum canm yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa senn orda rol yaptıgın yasadıklarını bn gercekte yasadım belkide ondan ama kişilik olarak gercekten seni çok seviyorum ve rolunun hakkınıda veriyosun çok tatlısın canm diger arkadaslarda harikalar çoks evdigim bi dizi esimden fırsat buldukca izlemeye çalşıyom sizleri çok seviyorum basarılar dilerim kendinize ii bakın allaha emanetsiniz

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin